گارانتی و ضمانت نامه

ما میدانیم که هیچ برندی بدون کسب رضایت خریداران و تلاش برای کسب وفاداری آن ها پیشرفت نخواهد کرد، بنابراین مبنای گالری فاضل را بر صداقت و شرح اطلاعات دقیق محصول و تحویل بی نقص آن گذاشته ایم. ضمن اطمینان کامل از محصولات و تولیدات این مجموعه و نهایت تلاش برای فراهم آوردن یک بستر مطمئن برای خریدی آسان و راحت و همکاری مستمر پرسنل این مجموعه به جهت کسب حداکثر رضایت شما عزیزان از کالا و خدمات این شرکت، تمامی محصولات دکوراسیون داخلی گالری لوستر فاضل شامل 12 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش گردیده است.

شرایط ضمانت نامه محصولات تولید شده گالری لوستر فاضل به شرح ذیل می باشد.

  • کاربر، مشتری یا خریدار ملزم به رعایت تمام موارد قوانین و مقررات گالری لوستر فاضل می باشد و گارانتی و ضمانت نامه محصولات در تمام مفاد قوانین معتبر است.
  • موارد ضمانت نامه شامل هزینه های تعمیر و سرویس ناشی از اشکال در تولید محصول می باشد.
  • چرم، پارچه، شیشه، آینه و یراق آلات برقی شامل گارانتی نمی باشد.
  • در صورتی که خسارت وارد شده به تشخیص کارشناسان گالری لوستر فاضل ناشی از سهل انگاری در نگهداری و استفاده غیر اصولی یا کاربرد غیر متعارف مانند: شستشو، آب خوردگی و یا حمل و نقل غیر اصولی باشد، شامل گارانتی نمی باشد.
  • اگر خسارت وارده شده ناشی از کشیده شدن اجسام نوک تیز بر روی محصول یا قرار دادن اجسام سنگین، داغ، خیلی سرد و یا حمل و نقل و مونتاژ توسط افراد غیر متخصص و خارج از افراد مورد تایید گالری لوستر فاضل باشد، خدمات گارانتی لغو می شود.
  • گارانتی محصولات در مقابل خسارات ناشی از بلایای طبیعی (سیل، زلزله، آتش سوزی، …) دارای اعتبار نمی باشد.
  • مدت زمان تعمیر و یا تعویض کالای دارای اشکال در تولید متناسب با مدت زمان درج شده در فاکتور خواهد بود.

عودت کالا

درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا شود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید مغایرت داشته باشد، بنابر شرایط اعلام شده می تواند کالا را مرجوع نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا،  براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده  نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد.

نصب و اجرا

کالاهای خریداری شده از گالری لوستر فاضل، به استثناء مواردی که نیازی به نصب ندارند، مشمول قاعده نصب در محل در صورت نیاز مشتری خواهند بود. لازم به ذکر است این خدمات در حال حاظر صرفا در مشهد قابل ارائه می باشد. کاربرانی که از سایر استانها اقدام به خریداری کالا می نمایند، جهت نصب کالای خود در صورت نیاز بایستی از افراد مجرب در استان مورد نظر استفاده فرمایند.

نصب لوستر

مواردی که باید به آن توجه داشته باشید.

هزینه نصب در هنگام خرید کالا، توسط کاربر انتخاب خواهد شد و در مبلغ فاکتور کاربر تاثیر گذار خواهد بود.

سفارشات کالاهای چوبی به صورت ساخته شده و بسته بندی شده ارسال می گردند که با توجه به این موضوع، صرفا کالاهای حجیم و مواردی که بایستی به محل خاصی متصل گردند، نیاز به نصب در محل خواهند داشت.

مشتریانی که قصد استفاده از این خدمات را دارند، بایستی از انجام هر اقدامی بر روی کالای تحویلی تا زمان مراجعه نصاب شرکت، پرهیز نمایند.

هرگونه عملیات اضافی مانند سیم کشی، جابجایی در اثاثیه منزل، آماده سازی محل جهت ایجاد امکان نصب محصول و یا موراد مشابه مستلزم هزینه اضافی خواهد بود.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره در باب چگونگی نصب یا موارد مرتبط، امکان ارتباط با مسیرهای ارتباطی شرکت توسط کاربران وجود خواهد داشت.

در مورد پروژه های کابینت آشپزخانه و یا بازسازی داخلی، که بصورت قراردادهای غیر آنلاین منعقد می گردند، تمامی شرایط نصب و اجرا موارد قرارداد طبق توافق طرفین و شرایط حاکم بر قرارداد خواهد بود.