دکوراسیون داخلی

با استفاده از لوازم تزیینی فضای داخلی منزلتان را زیباتر کنید!

گالری فاضل مشهد

از سخت ترین قسمت های تزیین منزل پیدا کردن وسایل دکوری مناسب می باشد. استفاده از انواع دکوری با توجه به سبک چیدمان منزل، فضا را گرم تر و دلپذیرتر می کند. تصمیم گیری برای انتخاب بهترین لوازم دکوری کمی دشوار است و بهتر است قبل از خرید دقیقا بدانید چه وسیله ای را با چه سبکی و برای کدام قسمت از فضای داخلی منزل نیاز دارید. در ادامه برای راهنمایی بیشتر لیستی از انواع اکسسوری برای تزیین را معرفی می کنیم.

دیوارکوب

یکی از محبوب ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای افزودن روح و شخصیت به خانه، استفاده از تابلوهای دیواری است. شما به راحتی می توانید با توجه به سبک و رنگ منزلتان از میان انواع دیوارکوب مدل مورد نظر را انتخاب کنید. به طور مثال می توانید از چند تابلو در کنار هم یا تابلوهای نقاشی با طرح خاص برای ایجاد عمق به فضا استفاده کنید.

خرید دیوارکوب چوبی

آینه‌های تزیینی 

آینه ها به فضای داخلی کمک می کنند تا کمی بزرگ تر و دلبازتر دیده شوند، آینه ها نور را منعکس کرده و توهمی از عمق در فضای خانه ایجاد می کنند، بنابراین می توان از آن ها برای اتاق های کوچک استفاده کرد. همچنین از آینه های قدی با قاب ساده می توانید برای فضاهای خالی و گوشه ها استفاده کنید.

برای دیدن انواع آینه و شمعدان کلیک کنید.

خرید آینه مشهد

گیاهان آپارتمانی

عالی ترین پیشنهاد برای تزیین خانه گلدان ها و گیاهان آپارتمانی هستند، علاوه بر ایجاد فضای دلنشین و سبز، هوا را سالم تر نگه می دارند. استفاده از گلدان‌های کوچک‌تر برای روی میز یا گلدان‌های بزرگ برای کنج خانه می‌تواند انتخاب درستی باشد.

گالری فاضل

خرید آباژور در مشهد

این وسیله علاوه بر روشنایی باعث ایجاد فضایی خاص می شود. نورپردازی یکی از مهمترین عناصر در چگونگی حال و هوای خانه می باشد. انتخاب درست بر اساس نوع روشنایی، رنگ، ابعاد و نحوه قرارگیری بخش مهمی هنگام خرید آباژور را تشکیل می دهد. مناسب ترین مکانی که می توانید از آباژور استفاده کنید فضاهای خالی بین مبلمان، شلف ها یا پیشخوان های خانه می باشد.

برای آشنایی بیشتر با انواع آباژور کلیک کنید.

انواع آباژور تزیینی

انتخاب شمعدان

لازم نست برای تزیین خانه از انواع دکوری گران قیمت استفاده کنید، گاهی توجه به جزییات نیز می تواند فضای خانه تان را زیباتر کند. استفاده از شمعدان های چوبی، استیل، کریستالی و برنجی می توانند به زیباتر شدن منزلتان کمک کنند.

برای دیدن انواع شمعدان کلیک کنید.

خرید انواع شمعدان تزیینی

مجسمه شمش آلومینیوم

مجسمه ها لوازم کوچکی هستند که می توانند در چیدمان و دکوراسیون خانه تغییرات بزرگ و چشمگیری را به وجود آورند و در زیبایی خانه تاثیرگذار باشند. برای انتخاب درست آن ها باید به سبک منزل توجه کنیم، به طور مثال مجسمه های لوکس مناسب فضاهای لاکچری و چیدمان های پر زرق و برق می باشند. از مجسمه می توان در سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و… از آن ها استفاده کرد .

برای دیدن انواع مجسمه کلیک کنید.

قیمت مجسمه

لوازم دکوری چوبی

استفاده از لوازم دکوری چوبی (دیوارکوب های چوبی، گلدان چوبی، فانوس چوبی، ساعت چوبی و …) فضای خانه ها را گرم تر و دلپذیرتر می کند. در سبک های کلاسیک انواع دکوری چوبی می تواند روح تازه ای در فضا ایجاد کند.

خرید لوازم تزیینی

قفسه‌های چوبی

از جمله لوازم دکوری هستند که در هر جای خانه قرار گیرند علاوه بر زیبایی، فضا را برای قرار دادن انواع وسیله های تزیینی تبدیل می کنند. با استفاده از فضای عمودی می توانیم وسیله های بیشتری را برای تزیین به کار ببریم.

خرید استند چوبی

خرید لوازم دکوری فلزی

کسانی که به دنبال سبک‌های مدرن‌تر و امروزی‌تر برای دکوراسیون خانه خود هستند، لوازم دکوری فلزی می تواند یک  انتخاب عالی به شمار ‌رود. انواع مجسمه‌های فلزی با بافتی ظریف، براق و زیبا حسی مدرن و هنری را به دکوراسیون خانه منتقل می‌کنند. این سازه‌ها را می‌توان روی میز، شلف، قفسه‌های دیواری و کنسول‌‌های خانه قرار داد. لوسترهای مدرن و فلزی برای فضاهایی مثل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق ها و سرویس بهداشتنی مناسب می باشند.

خرید دکوری تزیینی

نتیجه گیری

دنیای لوازم دکوری بسیار گسترده و متنوع است پس به راحتی می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سبک چیدمان، لوازم تزیینی مورد نظرتان را انتخاب و حس و حال تازه ای ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *